.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین جملات ریگی پای چوبه دار

در پى اجراى حكم اعدام عبدالمجيد ريگى (عبدالمالك) توسط دادگاه انقلاب اسلامى تهران با حضور برخى خانواده شهدا، مصدومان و مجروحان جنايات گروهك، وى قبل از اعدام، ادعا كرد؛ «بايد دو روز جلوتر خبر را اعلام مى‏كرديد تا (به اصطلاح) با خدا مناجات مى‏كردم»

ياد شده به محض ديدن چوبه‏دار، از آنجا كه اعدام خود را غيرقابل باور مى‏دانست، با قفل كردن دستان خود به ميله‏ها، مقاومت شديدى از خود نشان داد.

مادر شهيد شهاب منصورى (كه فرزندش توسط شخص عبدالمالك ذبح شده بود) پس از اعدام خواستار ديدن جنازه براى اطمينان از هلاكت وى شد.

شرور عبدالمالك پس از ابلاغ حكم اعدام، اين حكم را با توجه به انحرافات و جنايات انجام شده، منطقى دانسته و به صورت كتبى خواستار عفو از سوى مسؤولان ذيربط شد.

گفتنی است پس از اعدام ریگی شبكه‏هاى تلويزيونى فرانس 24، بى.بى.سى و سى.ان.ان در بخش بامدادى، این خبر را مخابره كردند. بى.بى.سى(فارسى)، روزنامه لوموند و رماندى نيوز فرانسه و برخى روزنامه‏هاى عرب‏زبان (عمدتاً منتشره از سوى عربستان سعودى) به صورت جهت‏دار تلاش كردند تا معدوم را رهبر يك جنبش شورشى سنى (و نه تروريست) معرفى نمايند. سى.ان.ان و واشنگتن‏پست، تروريست بودن وى را بارها در خبر خود اعلام كردند. هرچند كه برخى رسانه‏هاى تندرو آمريكايى نظير وال‏استريت ژورنال نيز كينه خود را نسبت به ايران مخفى نكردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.363 seconds.